loading...
شهر آرزوهـــــــــــــــا
علی جـــــــــــــــــون بازدید : 5 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

خدا حافظ دلو جونم دیگه با تو نمی مونم نمی خواد دل بسوزونی برای قلبه داغونم خدا حافظ همه هستی خدا حافظ شبه مستی نمی دونم الان دستاتو به دستای كی بستی خدا حافظ دارم میرم دیگه داره تموم میشه همون روزا كه می گفتی به پای من حروم میشه میرم اما می دونی خیلـــــــــــی دلم تنگه چشات میشه عزیزم خوش به حال اونكه دارهاین روزا فدات میشه كسی چیزی نمی دونه كه بی تو این دلم خونه جدایی واسه من سختوبرای تو چه آسونه خدا حافظ دارم میرم با اینكه بی تو میمیرم دیگه دست تو رو حتی توی خوابم نمیگیرم میرم اما می دونی خیلی دلم تنگه چشات میشه عزیزم خوش به حال اونكه داره این روزا فدات میشه...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 184
  • کدهای اختصاصی

    آوازک

    کد تغییر شکل موس

    آمارگیر حرفه ای سایت

    دریافت کد آتش بازی
    فال حافظ
    قالب وبلاگ
    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ